martes, 12 de julio de 2016

Registres per a l´alumne i l´aula

Els registres a l´aula són essencials per a poder avaluar la progressió de l´alumne  i també veure que actituds o actes potencien actituds positives o negatives en l´alumne. 

REGISTRE DE CONDUCTES DISRUPTIVES

Graella per registrar conductes disruptives dins l’aula. Permet definir la conducta-problema i mesurar els antecedents i les conseqüències.

https://drive.google.com/file/d/0Bzo13AS88yI6Um0xUUtDOWFVck0/view?usp=sharing


REGISTRE D´AUTOCONTROL PERSONAL

Model de registre setmanal que permet al propi alumne i amb el modelament i tutorització del mestre autoregular la pròpia conducta. Es tracta d’un registre setmanal on l’alumna intenta controlar dues conductes-problema, és a dir, es pretenen assolir dos objectius concrets.
El sistema d’avaluació és visual i funciona amb el sistema de recompenses-conseqüències. En aquest model també hi figura el full de compromisos. Pretén ser una guia per adaptar-la a les necessitats de cada alumne de manera individual. Aquesta graella ha estat realitzada a partir de les recomanacions de l’EAP i l’adaptació de diverses graelles de control. Hi podeu accedir a través del següent enllaç:



REGISTRE DE LECTURA
Graella per registrar i fer el seguiment dels errors de lectura dels alumnes. Un cop els nens i nenes han llegit el text es comptabilitzen els errors i, si cal, s’hi afegeixen les observacions oportunes. Una bona manera d’avaluar la lectura dels nostres alumnes i comprovar el seu progrés:




INFORME D´AULA D´EDUCACIÓ ESPECIAL
Cristina G. de Cáceres comparteix amb nosaltres un model d’informe d’Aula d’Educació Especial que ens pot ser molt útil per donar a conèixer els progressos dels alumnes amb més dificultats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario